Beh, eccomi entrare nel settimo anno di pratica di Parkour, è stata una bellissima avventura fino a qui. Tante soddisfazioni, pochi incidenti (e mai gravi), un sacco di bella gente e tanti discorsi interessanti. Ma ora.. Ora un cazzo, si va "in avanti coma sempre", è solo che.. Beh, la curva della prestazione sta cambiando, non si può negare. Malgrado la maturità muscolare si raggiunga sui tren'anni, i tempi di recupero si allungano e le articolazioni si consumano, inesorabilmente. Sento che il tempo per fare le cose che voglio fare si accorcia e così non mi rimane che accellerare, sperando di prendere quello che riesco prima di dovermi acontentare di mantenere ciò che ho.
I left, so that formulate goals and commit to completing them. I realize that I could work on every detail for 50 years and have yet to learn, but there are things that the more time passes the more difficult or dangerous to be improved, I have all my life to increase my strength in the race, but I still "a few" bumps in the bottom of his knees. Here are my resolutions for 2011:
- technique. In seven years the technique that I have coached the jumps are less basic. So much for conditioning the legs and bottom of many jumps. Now or never ..
- Balance. I want to take a vertical line on one hand.
- Force. I want to drive a single arm.
- Mind. I want to reduce the time of "openness" of each new step.
- Trick. I want to bring out a sideflip secure.